استادبه ‌احمدی‏نژاد:سكه‌ات راخرج موسوی كردم

من، برخلاف خیلی‌ها، آدم بدبینی نیستم و این هدیه را به حسن نظر پذیرفتم. بعدها که سر و صدای سکه‌ها و چک پول‌ها و سیب زمینی و امثال آن همه جا پیچید، مشکوک شدم.

دكتر گودرز صادقي دانشیار دانشگاه طی نامه‌ای به محمود احمدی نژاد، رییس‌جمهور اعلام کرد که امسال به مناسبت روز معلم، دانشگاه تهران به همه اعضای هیأت علمی دانشگاه یک عدد سکه تمام بهار آزادی هدیه دادند.
من، برخلاف خیلی‌ها، آدم بدبینی نیستم و این هدیه را به حسن نظر پذیرفتم. بعدها که سر و صدای سکه‌ها و چک پول‌ها و سیب زمینی و امثال آن همه جا پیچید، مشکوک شدم. یادم آمد که تابه حال در روز معلم یک هدیه کم بهاتر دریافت می‌کردیم (مانند فلش دیسک و حداکثر ربع سکه). به همین خاطر، من نیز به خیل بیشماری پیوستم که معتقد بودند اینها مصادیق بذل و بخشش از بیت‌المال با مقاصد انتخاباتی هستند و… بسیار متاسفم. با اجازه شما، دو عدد سکه دیگر نیز از خودم گذاشتم و در حد بضاعتی که داشتم به ستادهای میرحسین کمک کردم.

پاسخی بگذارید

