تصاويري از پروژه پرافتخار، تبلیغاتی و انتخاباتی دولت نهم! قطار شیراز-اصفهان

قطار شيراز ـ اصفهان به طور نمادين شروع به کار کرد. اين خبري بود که چند روز پيش روي تمام خبرگزاري‌ها رفت و به عنوان يکي از خدمات و دستاورد‌هاي دولت نهم اعلام شد. اما در واقع اين خط راه آهن يکي از پروژه‌هايي بود كه به صورت صوري افتتاح شد تا سند افتخار آن به نام دولت نهم ثبت شود.
يكي از بينندگان «تابناك» در پيامي چنين نوشت: همه دوستان شيرازي مي‌دانند که خبري از قطار در شيراز نيست و نزديکترين ايستگاه حدود 100 کيلومتر با شيراز فاصله دارد. ايستگاه کيلومتر 101 که به گفته نماينده شيراز کاربردي نمايشي براي افتتاح داشته، چند صد ميليون هزينه برداشته و جابجايي آن نيز دوباره چند صد ميليون هزينه دارد.
متاسفانه قسمتي از خط هم که نصب شده به صورت کاملا غير استاندارد و عمله‌ساز کار شده به طوري که بعد از همان يک بار حرکت نمايشي آن هم با سرعت 50 کيلومتر در ساعت، بسياري از تراورت‌ها از بين رفته و خط آهن کج شده و تاب برداشته است.
واقعا تا کي بايد شاهد دور ريختن بيت المال براي پروزه‌هاي تبليغاتي باشيم؟ چه کسي پاسخگوي اين همه هزينه است؟ چه کسي پاسخگوي جان مسافراني است که قرار است با اين قطار سفر کنند؟ عکس‌ها به قدر کافي گويا هستند.

ايستگاه قطار شيراز که هنوز ساخته نشده افتتاح شد

تراورس‌هايي که با اولين حرکت قطار خرد شده‌اند

مسيري که هنوز ساخته نشده افتتاح شد

ريل‌هايي که بعد از اولين حرکت کج شده‌اند

ريل‌هاي کح شده در طول مسير

زير سازي موقتي و سر هم بندي (لطفا به فضاي خالي زيرسازي‌ها توجه فرماييد)

بیان دیدگاه