شبکه SMS کشور قطع شد!!

از دقایقی پیش (دقایق اولیه بامداد روز جمعه) هیچ پیامکی از شبکه همراه اول و ایرانسل در سراسر کشور ارسال نمی شود.این اقدام کمتر از 9 ساعت تا برگزاری انتخابات حیرت همگان را برانگیخته است.
دقایقی پیش قشرهای مختلف مردم از سراسر کشور در تماس با قلم اظهار داشتند هیچ گونه پیامکی در شبکه های مختلف تلفن همراه ارسال نمی شود.
خبرنگار قلم نیوز در تماس با مسئولان شرکت مخابرات علت این اختلال سراسری و بی سابقه را جویا شد. پاسخ این مدیران را به سوال » چرا SMS کشور قطع شده است ؟» را می خوانید:
وفا غفاریان(رییس هیات مدیره شرکت مخابرات): به هیچ وجه قطع نیست!
صابر فیضی(مدیرعامل شرکت مخابرات): نه ! قطع نشده !
صدوقی(مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار):کی گفته قطع شده؟!
داوود زارعیان(مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات): تکذیب می کنم ! قطع نیست!
ابوالفضلی(مدیرکل روابط عمومی همراه اول): قطع نشده !من خودم چند دقیقه قبل پیامک فرستادم و ارسال شد !
خبرنگار قلم : اگر ممکن است به شماره من همین الان SMSبفرستید …
ابوالفضلی: اجازه بدهید من بررسی کنم چند دقیقه بعد تماس بگیرید!
پس از اظهارات مشابه مدیرکل روابط عمومی همراه اول و مدیرعامل شرکت مخابرات مبنی بر تماس برای دقایقی بعد , متاسفانه هیچ کدام از این مسئولان حاضر به پاسخگویی نشده و به تماسها پاسخی ندادند.
از آنجا که در این ساعات حساس و باقیمانده تا برگزاری انتخابات اختلال در سیستم پیامک کشور اقدامی غیرعادی و برنامه ریزی شده تحلیل می شود لازم است مسئولان مخابرات و وزارت ارتباطات هرچه سریع تر با رفع این انسداد سراسری پاسخگوی خیل عظیم مردم کشورمان باشند.

پاسخی بگذارید

