آشکار شدن دم خروس در پروژه خونخواهی

آشکار شدن دم خروس در پروژه خونخواهی

پروردگارا : تو خود فرمودي که بندگانت را مي آزمايي ، پروردگار عزيز من، مرا به سخت ترين روش آزمودي و در فاصله کمتر از پنج دقيقه که پسرم مصطفي از من جدا شد او را در حالي که به سرش گلوله خورده بود در روي پشت بام طبقه هشتم ساختمان غرق در خون در آغوشم افکندي.

13601_666[1]

در حالی که در هفته های اخیر، برخی رسانه های کاغذی و اینترنتی حامی دولت، با انتساب مطالبی به خانواده قربانیان حوادث اخیر، از قول آنان میرحسین موسوی را شریک جرم قتل فرزندان خود اعلام می کردند، اظهارات پدر شهید مصطفی غنیان تا اندازه ای واقعیت ها را روشن کرد.
به گزارش خبرنگار «آینده»، روزنامه وطن امروز، خبرگزاری فارس و برخی رسانه های دیگر، هفته گذشته نوشتند:
«منسوبين جان‌باختگان اخير وقايع تهران، ميرحسين موسوي را متهم اول درگذشت فرزندان خود مي‌دانند.

در همين راستا پدر شهيد غنيان از جان‌باختگان آشوب‌هاي اخير تهران كه اصالتي مشهدي دارد در مجلس ختم فرزند خود بر اين موضوع تاكيد مي‌كند.

روز گذشته در مسجد كرامت مشهد مقدس مراسم ختم اين بسيجي شهيد برگزار شد و از آنجا كه خانواده غنيان از خانواده‌هاي سرشناس شهر مشهد است، چمعيت انبوهي در اين مراسم ختم شركت كردند. به طوري كه چندين نفر از اعضاي ستاد موسوي در مشهد نيز در اين مسجد حضور يافتند اما اظهارات پدر اين شهيد در ادامه مراسم به مذاق آنان خوش نيامد.

پدر شهيد غنيان هنگامي كه پشت ميكروفن قرار مي‌گيرد، صريحا اعلام مي‌كند كه «مسئول خون فرزند من مير حسين موسوي است و تا زماني كه اين حق است استيفا نشود، اين موضوع و مجازات قانوني موسوي را مصرانه پيگيري مي‌كنم. گفتني است اظهارات پدر شهيد غنيان موجب ترك مسجد از سوي اعضاي ستاد موسوي مي‌شود.»
اما امروز حاج محمد تقي غنيان پدر شهید مصطفی غنیان که از چهره های سرشناس انقلابی مشهد و دوران قبل از انقلاب است، در گفتگو با ایرنا، مطالب کذبی که از قول وی در رسانه ها منتشر شده بود را تکذیب کرد.
image

هرچند مشخص است خبرگزاری دولت احتمالا تحت فشار و به خاطر سوابق مذهبی و انقلابی این خانواده، مجبور به چاپ این تکذیبیه شده، اما تلاش کرده با مطلبی گنگ و بدون اشاره به عاملان نقل مطالب کذب به پدر شهید غنیان، صرفا رفع تکلیف کند.
جالب آنکه پدر مصطفی غنیان، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران اظهار کرد، برخلاف ادعای روزنامه حامی دولت، ختم فرزندش در 30 خرداد، نه در مسجد کرامت مشهد، بلکه در مسجد قبا برگزار شده است.

به گفته خبرنگار «آینده» در مشهد، پدربزرگ مرحوم مصطفی غنیان از خیرین مشهور و خادمان سرشناس آستان قدس رضوی و حامی مالی بسیاری از انقلابیون و زندانیان و مبارزان علیه رژیم شاه بوده است. با این حال به رغم ارائه مجوز برگزاری مجلس ختم به این خانواده، گویا قرار شده آنان

مجلسی بسیار آرام و بی صدا برگزار کنند.

شهید غنیان در روز حادثه با پدرش در تهران در منزلی در سعادت آباد بوده که ناگهان اصابت تیری باعث کشته شدنش می شود.

گفته می شود این خانواده به انحاء مختلف به شکایت از مهندس موسوی درباره قتل فرزندشان ترغیب شده‌اند، اما آنان زیر بار این فشارها نرفته‌اند.

حاج محمد تقي غنيان روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا با تاکيد بر خاتمه دادن اين شايعات گفت: پس از شهادت فرزندم در جريان درگيري ها و ناآرامي هاي اخير شايعات و مطالب کذبي از قول من در تهمت و افترا به ديگران در برخي رسانه ها منتشر شد که به شدت همه آنها را تکذيب مي کنم.

وي افزود : تا قبل از مصاحبه امروز با خبرگزاري جمهوري اسلامي با هيچ رسانه اي گفت و گو نکرده ام و در زمينه عامل يا عوامل شهادت فرزندم هم هيچ مطلبي در هيچ جا عنوان نکرده ام . پس از شهادت مصطفي در همان روز نخست در تهران شکايت خود را به عنوان ولي دم از عامل يا عوامل اين جنايت کور به دادگاه جنايي تهران تسليم کردم و بعد از گرفتن جنازه و انتقال به مشهد، برگزاري مراسم تشييع، تدفين و ختم هم ديگر از پرونده خبري ندارم.


پروردگار عزيز من، مرا به سخت ترين روش آزمودي و در فاصله کمتر از پنج دقيقه که پسرم مصطفي از من جدا شد او را در حالي که به سرش گلوله خورده بود در روي پشت بام طبقه هشتم ساختمان غرق در خون در آغوشم افکندي.


وي گفت : متاسفانه طي چند روز اخير در برخي روزنامه هاي کثير الانتشار و سراسري مطالبي خوانده و شنيده ام که دور از واقعيات و در حد اشاعه کاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي است. در عين حال اگر همين مصاحبه کنوني هم باعث شود آنها باز سوء استفاده کرده و آن بازي ها را دنبال کنند و يا اين مطالب را دستاويزي براي بازي هاي سياسي قرار دهند، من صريحا پيشاپيش تبري جسته و به صراحت اعلام مي کنم مرا در بازي هاي سياسي خود داخل نکنيد. چرا که اين نفاق و دروغ ها در قاموس مسلمان واقعي نمي گنجد .

وي گفت :ما اين انقلاب را به راحتي به دست نياورديم که به راحتي از دست بدهيم و غيرت ديني ما اجازه تحمل اين دروغ ها و دغل بازي را نمي دهد. غنيان با اشاره به سوابق سياسي خود و خانواده اش قبل از انقلاب که تدارکات و برنامه ريزي راهپيمايي هاي قبل از انقلاب عليه رژيم شاه را در مشهد ساماندهي مي کرد افزود : بعد از انقلاب با توجه به استقرار نظام جمهوري اسلامي از سياست و مباحث سياسي کنار کشيدم و در آرامش و ثبات ايجاد شده شغل پدري خود را ادامه دادم. در عين آنکه هر گاه نياز بوده به وظايف انقلابي خود هم عمل کرده ام.

وي گفت : من که داخل در اين بازي هاي سياسي نيستم امروز نگران حيثيت مذهبي خود هستم در عين آنکه بيش از آن نگران اثرات درج اين مطالب خلاف واقع و تحريک احساسات عده اي جوان و کشته شدن مصطفي هاي بعدي هستم.
وي گفت : در يکي از اين روزنامه ها چاپ روز چهارشنبه هفته گذشته آمده بود که » در مراسم ترحيم مصطفي غنيان طي روز گذشته در مسجد کرامت پدر وي چنين مطالبي عنوان کرده است. در حالي که مراسم ختم فرزند من روز شنبه 30 خرداد 88 آن هم در مسجد قبا برگزار شده بود و در آن هيج مطلبي مبني بر اتهام زني به فردي يا افرادي من نگفتم، اما متاسفانه بعد از آن چند روزنامه به آن استناد کرده و مطالب کذب را دوباره تکرار کرده و به آن دامن زدند.

وي اظهار داشت : من در مراسم ختم فرزندم تنها به منظور تقدير از لطف جمع کثيري از دوستان و شهروندان مطلبي را تهيه و قرائت کردم که هم فايل صوتي و تصويري و هم دستنوشته آن وجود دارد. وي متن آنچه که در اين مراسم قرائت کرده را خواند.

در بخشی از این مطلب آمده است : «پروردگارا تو را سپاس مي گويم و نيکوترين درودهايم را بر ارواح مطهر خاتم الانبيا محمد مصطفي (ص) و ولي و حجت برحقت علي مرتضي (ع) و صديقه طاهره فاطمه زهرا (س) و يازده فرزند پاکش تا قطب عالم امکان مهدي موعود با ذکر صلواتي بر محمد و آل محمد (ص) نثار مي کنم.
پروردگارا : تو خود فرمودي که بندگانت را مي آزمايي ، پروردگار عزيز من، مرا به سخت ترين روش آزمودي و در فاصله کمتر از پنج دقيقه که پسرم مصطفي از من جدا شد او را در حالي که به سرش گلوله خورده بود در روي پشت بام طبقه هشتم ساختمان غرق در خون در آغوشم افکندي.

همانجا بود که گفتم «فاذا جاء اجلهم لايستاخرون ساعته و لا يستقدمون و بي اختيار به ياد آقا و مولايم حسين (ع) افتادم .

…در آن شهر غريب و در آن شب هولناک و در آن دل شب من کسي را نداشتم و باز بي اختيار به ياد ولي نعمتم علي ابن موسي الرضا (ع) غريب الغربا افتادم که به دور از اهل و عيال از مدينه کوچ کرد و در توس به غربت جان سپرد، باز از غم غربت به خود ناليدم و با خود زمزمه کردم که
خدا ز آستان رضايم جدا نکند من و جدايي از آن آستان خدا نکند
ز دامن کرمش دست التجا نکشم گداي، دامن صاحب کرم رها نکند

پروردگارا : تو خود شاهد باش از امانتي که به من سپرده بودي 26 سال نگهداري کردم و تا جايي که در توانم بود در تربيتش کوشيدم که خدا شناس، با ايمان ، مردمدار، با عاطفه و با اخلاق شود که خوشبختانه چنين بود و چنين شد و خود مصطفي هم پذيرش اين را داشت او پسري متدين، فروتن، متواضع، خوشرو و با اخلاق و به قول همه دوستانش «با مرام » بود و اين لياقت را داشت که در راه اسلام و قرآن و در راه حفظ استقلال اين کشور و در راه آزادي ملت مسلمان و عزيز ايران در طبق اخلاص تنها سرمايه اش را که جانش بود غريبانه نثار کند. ..»

پاسخی بگذارید

