"مي‌گويد: بوق بوق بوق بوق …"

«مي‌گويد: بوق بوق بوق بوق …»

يكي از بينندگان «تابناك» در پيامي چنين نوشت:
گوشي را بر مي‌دارم و شماره مركز شكايت مشتريان ايران خودرو را مي‌گيرم. تلفن گوياست و اپراتور اعلام مي‌كند كه براي ارتباط با كارشناسان بايد كليد ۲ را فشار دهم. اين كار را مي‌كنم. صداي گوينده راديو شنيده مي‌شود. احتمالاً اين بخشي از موسيقي انتظار است.
اپراتور مجدداً با لحني هيجان انگيز مي‌گويد: «كارشناسان همچنان در حال پاسخگويي هستند، لطفا منتظر بمانيد». من هم با هيجان منتظر مي‌مانم تا بلكه اين كارشناسان به دادم برسند. خانمي به سرعت چندين جمله را پشت سر هم مي گويد كه بنظر مي رسد آنقدر روزانه اين جملات را تكرار كرده كه تبديل به اصواتي مبهم و بي معني شده اند. فكر كنم سلام كرد و كد مخصوص به خود را گفت.
مي‌گويد: بفرماييد مشكلتان چيست؟
مي‌گويم: من يه ماشين پژو ۲۰۶ تيپ ۳ فروش نقدي مربوط به برنامه فروش آزاد سازي خرمشهر ثبت نام كردم قرار بوده ۲۰ روزه تحويل بشه اما الان حدود چهل روزه كه هيچ خبري نيست.
مي‌گويد: احتمالاً رنگش سفيد بوده. خب بخاطر تقاضاي زياد، خودرو شما با كمي تأخير تحويل خواهد شد.
مي‌گويم: ولي توي اطلاعيه فروش شما براي پژو 206 تيپ 3 فقط همين رنگ رو اعلام كرده بوديد يعني ديگه هيچ رنگ ديگه اي قابل انتخاب نبود حالا شما هر رنگي رو كه داريد من همون رو مي خواهم.
مي‌گويد: آهان موضوع يه چيز ديگست در واقع بخاطر تحريم قطعات ترمز ABS خودرو شما هنوز وارد نشده، بايد كمي تحمل داشته باشيد.
مي‌گويم: خب اگر هنوز قطعاتش تأمين نشده چرا اطلاعيه فروش تحويل فوري 20 روزه زده ايد. من بايد تا چه زماني منتظر بمانم كه اين قطعات وارد شود.
مي‌گويد: من نمي‌دانم تا چه زماني بايد منتظر بمانيد. شايد يك هفته دو هفته شايد هم يكماه.
مي‌گويم: اصلاً من بيخيال خريد ماشين شدم. ميخواهم اعلام انصراف كنم. پولم را پس بدهيد.
مي‌گويد: از زمان اعلام انصراف حداقل 30 تا 40 روز طول مي كشد تا وجه خودرو به شما باز گردانده شود.
مي‌گويم: براي ثبت نام همان دقيقه اول كل مبلغ را از من نقدي گرفته‌ايد حالا براي پس دادنش بايد 40 روز صبر كنم.
مي‌گويد: بوق بوق بوق بوق…

پاسخی بگذارید

