وزير راه وقت بازديد از محل سانحه را ندارد!

نماینده وزیر راه و رئیس کارگروه بررسی سانحه سقوط هواپیمای کاسپین «نقض فنی» را دلیل احتمالی سقوط هواپیمای توپولف در اطراف قزوین اعلام وگفت: وزير راه از محل سامحه بازديد نكرده است.
«مهر: آیا وزیر راه و ترابری از محل وقوع سانحه هواپیمای توپولف در اطراف قزوین بازدید کرده است؟» . مجیدی پاسخ داد: خیر، بنده رفته بودم.
مهر:آيا سابقه فعالیت در بخش هوایی دارید؟
خبرنگار مهر در ادامه پرسید با توجه به اینکه اعلام شده است شما نماینده ویژه وزیر راه و ترابری در بررسی سانحه توپولف هستید، آیا شما سابقه فعالیت در بخش هوایی دارید؟ ضمن اینکه بالاترین مقام مسئول هوایی پس از وزیر راه و ترابری ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری محسوب می شود. چرا شما برای این موضوع انتخاب شده اید؟
مجیدی چنین پاسخ داد الان در دفتر سازمان هواپیمایی کشوری هستم، ضمن اینکه من نماینده وزارت راه و ترابری در سازمان مدیریت بحران که زیر نظر وزارت کشور است، هستم. به عبارت دیگر، سازمان مدیریت بحران 16 گروه تخصصی دارد که یکی از این گروه ها، گروه حمل و نقل است و من رئیس این گروه می باشم و مسایل را هماهنگ می کنم.

پاسخی بگذارید

