عزل نشد ! رحیم مشایی کناره گیری کرد

مجددا تاکيد مي نمايم که شما را انساني خود ساخته ، مومن و دلباخته حضرت ولي عصر(عج) و با تعهدي عميق و آگاهانه به خط نوراني ولايت و مباني جدي اسلامي و خدمتگزاري توانمند و صديق به ملت الهي و عزيز ايران مي شناسم .

در پی انتشار حکم رهبر انقلاب مبنی بر لزوم عزل رحیم مشایی از پست معاون اولی ریاست جمهوری ، بالاخره اسفندیار رحیم مشایی از این سمت کناره گیری و محمود احمدی نژاد ، آنرا قبول کرد .
به گزارش خبرنگار آینده پس از انتشار خبر حکم رهبر انقلاب دربارهء موضوع فوق که از صدا و سیما منتشر گردید اسفندیار رحیم مشایی طی نامه ایی کناره گیری خود را از این سمت اعلام نمود . متن نامهء نامبرده خطاب به احمدی نژاد به این شرح است
بسمه تعالي
برادر ارجمند جناب آقاي دکتر احمدي نژاد
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
با سلام و دعاي توفيق
در پي صدور نامه مقام عظماي ولايت که امشب از صدا و سيماي جمهوري اسلامي پخش شد کناره گيري خود از مسئوليت معاون اول رييس جمهوري را به استحضار مي رساند. پيشتر نيز که ملاحظه فشارها به آنجناب ـ که به ويژه با توجه به مسئوليت هاي سنگين اداره کشور ـ بر حقير بسيار دشوار بود، درخواست واگذاري اين مسئوليت را از حضرتعالي داشتم. در هر حال با قلبي مالامال از عشق به ايران عزيز و نظام جمهوري اسلامي، ضمن آرزوي پيروزي هاي بيشتر و بزرگتر براي ملت شريف ايران، خود را همواره سرباز دولت مردمي، عدالت جو و مهرورز جنابعالي و نظام ولايي دانسته و در مسير اسلام و انقلاب از هيچ تلاش و خدمتي دريغ نخواهم کرد.
با احترام فراوان
اسفنديار رحيم مشائي
بنا بر همین گزارش ، محمود احمدي نژاد در پاسخ به نامه رحيم مشايي با کناره گيري وي از معاونت اولي رييس جمهوري موافقت کرد. در این نامه آمده است : با پذيرش کناره گيري شما از مسووليت مذکور مطمئن هستم همواره در خدمت ملت و انقلاب اسلامي خواهيد بود.
متن نامه احمدی نژاد به شرح زير مي باشد:
بسم الله الرحمن الرحيم
برادر ارجمند جناب آقاي مهندس رحيم مشايي
با تقدير فراوان از بزرگواري و پذيرش مسووليت معاونت اولي که علي رغم ميل شخصي جنابعالي و با اصرار اينجانب انجام شد مجددا تاکيد مي نمايم که شما را انساني خود ساخته ، مومن و دلباخته حضرت ولي عصر(عج) و با تعهدي عميق و آگاهانه به خط نوراني ولايت و مباني جدي اسلامي و خدمتگزاري توانمند و صديق به ملت الهي و عزيز ايران مي شناسم .
طي يک هفته اخير نيز اميدوار بودم که با رفع برخي تبليغات منفي فشارها و جوسازيهاي بعضي رسانه ها و جريانهاي سياسي دولت بتواند از خدمات شما در جايگاه معاون اولي برخوردار بماند.
با پذيرش کناره گيري شما از مسووليت مذکور مطمئن هستم همواره در خدمت ملت و انقلاب اسلامي خواهيد بود.
از خداي متعالي براي حضرتعالي موفقيت و عزت روز افزون مسالت دارم.
محمود احمدي نژاد
رييس جمهوري اسلامي ايران

بیان دیدگاه