پرشه ، تجربه ای متفاوت از طرح های ایرانی

پرشه ، تجربه ای متفاوت از طرح های ایرانی

احتمالا تا بحال در سایتهای مختلف خارجی ، لباسها و البسه مختلفی را که با مطابق با فرهنگ و علایق آن کشور تهیه و طراحی شده و قابل خرید از طریق اینترنت می باشد را مشاهده کرده اید .

حدود ۲ سال پیش با دیدن طرحهایی از یک طراح لباسِ ایرانی مقیم امریکا ، با نام نیما بهنود که با تلفیق تی‌شرت و خط زیبای نستعلیق ، تی‌شرت‌هایی زیبا و با برند نیمانی را خلق نموده بود ، حس داشتن یکی از این تی‌شرتها یکی از آرزوهای به ظاهر دست نیافتنی من بود .

چرا که نیما بهنود ، هیچ نمایندگی ای در ایران نداشته و تی‌شرتهای او نیز تنها در امریکا و برخی از شهرهای دیگر جهان قابل عرضه بود.

نمونه ای از طرح های نیما بهنود -  با برند نیمانی

نمونه ای از طرح های نیما بهنود – برای نمایش بزرگتر کلیک کنید

نمونه ای از طرح های نیما بهنود - با برند نیمانی

نمونه ای از طرح های نیما بهنود – برای نمایش بزرگتر کلیک کنید

اما به تازگی متوجه شدم یک شرکت ایرانی با نام پرشه دست به ابتکار جالبی زده و پا را فراتر گذاشته و علاوه بر تی‌شرت البسه مختلف دیگری از جمله : مانتو – شال – دامن – کیف و کوسن را با الهام از نقوش ایران باستان و نقوش دوران ساسانی و هخامنشی و خطوط زیبای نستعلیق و شکسته نستعلیق و معلی و … تولید و با کیفیتی بی نظیر و  قیمتی مناسب ارائه می کند.

parsheh - پرشه

در سایت پرشه به راحتی میتوایند نقوش مورد نظر خود را از میان دهها طرح برتر انتخاب کرده و سفارش چاپ آن را بر روی البسه مورد نظر خود بدهید .

در نهایت می توانید سفارش خود را پس از چند روز درب منزل خود تحویل بگیرید .

بی شک یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه به دوستانتان برای جشن تولدشان و یا فرارسیدن نوروز و یا … یکی از محصولات پرشه می تواند باشد  …

برای اطلاعات بیشتر در مورد پرشه ادامه متن را دنبال کنید …

پرشه فعالیت خود را در عرصه طراحی و چاپ در آبان ماه سال ۱۳۸۶ آغاز نمود. پرشه با هدف احیای فرهنگ و هنر ایرانی و توجه بیشتر به این منبع غنی هنری، عمده فعالیت خود را در زمینه چاپ بر روی پارچه به چاپ نقوش ایران باستان، نقوش دوران ساسانی و هخامنشی و نیز خطوط ایرانی نستعلیق، شکسته نستعلیق و… متمرکز کرده است.
پرشه با دستمایه قرار دادن خلاقیت و تکیه داشتن بر روی عناصر ایرانی و با تلفیقی از چاپ و نقاشی بر روی پارچه توانست پوشش‏های زیبا و ایرانی‏ای مانند شال، سارافون، کیف، لباسهای زنانه، کوسن و… که همگی منقش به طرح‏ها و خطوط اصیل ایرانی می‏باشد را خلق کند.
تمامی مراحل تولید اعم از طراحی، چاپ، دوخت و اضافه کردن سنگهای تزئینی صرفا کار دست بوده و در کارگاه پرشه انجام می‏پذیرد.

همانطور که گفتم به دلیل علاقه زیادی که به داشتن اینچنین لباسی داشتم ، از طریق وب سایت این شرکت با آدرس www.parsheh.com علاوه بر آشنایی با محصولات و طرحهای متعدد آن ، یک تی شرت برای خود سفارش دادم ، نحوه سفارش بدینصورت بود که ابتدا وارد بخش آلبوم طرحها شدم و از بین ۲۳ طرح موجود طرح مورد نظر خودم با کد p003 را انتخاب کردم ،سپس وارد بخش خرید اینترنتی شدم و پس از پر کردن اطلاعات تماس ، کد ، طرح و تعداد محصول دلخواه خود این فرم را ارسال کردم. هنوز ساعتی از ثبت سفارش من نگذشته بود که از طرف این شرکت با من تماس گرفته شد و اپراتور این شرکت ضمن تایید سفارش و ثبت آدرس پستی من شماره حساب شرکت را به من اعلام نمود و من پس از واریز وجه مورد نظر با شرکت تماس گرفتم و واریز وجه را اعلام کردم . ۷۲ ساعت بعد این تی شرت از طریق پست به دستم رسید و با دیدن کیفیت و طرح آن برادر من و خانم ایشان نیز نمونه هایی از این محصولات را سفارش دادند. مطمئنم افراد بسیار زیادی هستند که مثل من و امثال من به این طرحهای زیبا و فرهنگی علاقه دارند .

با ورود به صفحه لیست قیمت می توانید از آخرین قیمتهای محصولات آگاه شوید . تناسب کیفیت این محصولات با قیمت به گونه ای است که خاطره ای خوش از خرید برای شما به جا می گذارد و سبب می شود شما هم مثل من این فروشگاه را به دیگران معرفی کنید.

نکته جالب توجه در این زمینه تاکید زیاد اپراتور شرکت مبنی بر افزایش کیفیت خدمات رسانی وب سایت و افزایش تنوع محصولات این شرکت بود که از من می خواست در روزهای بعد نیز از این وب سایت دیدن کنم.

» در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم پرشه ، امیدواریم در آینده‏ای نه چندان دور این پوشش اصیل و ایرانی ، زینت بخش تمامی ایرانیان باشد.

» ورود به سایت پرشه

پانوشت :

– پرشه در زبان فارسی به معنای دختر ایرانی و جرقه می‏باشد.

یک پاسخ to “پرشه ، تجربه ای متفاوت از طرح های ایرانی”

  1. Amir Saman Says:

    Salam
    Mamnoon Az Khabare Khoobeton
    Lotfan Age Momkene Amare Nazar Sanjiharo Baraye Parsheh Befrestin
    Baz Ham Mamnoonam
    Ranjbar
    info@parsheh.com


پاسخی بگذارید

